PROIECTE EUROPENE

Decembrie 2023_Doua grupe de cursanți au finalizat Examenul de Calificare Nivel 3, în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”

Decembrie 2023_Doua grupe de cursanți au finalizat Examenul de Calificare Nivel 3, în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”.pdf

Noiembrie 2023_O nouă grupă de cursanți au finalizat studiile ADS învățământ primar în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”

Noiembrie 2023_O nouă grupă de cursanți au finalizat studiile ADS învățământ primar în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”.pdf

Octombrie 2023_Cursanții de la anul 1 și anul 2 învățământ secundar au încheiat studiile ADS în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”

Octombrie 2023_Cursanții de la anul 1 și anul 2 învățământ secundar au încheiat studiile ADS în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”.pdf

4 Sept 2023 - Două grupe de cursanți participă la stagii de practică nivel 3 în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”

4 Sept 2023 - Două grupe de cursanți participă la stagii de practică nivel 3 în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”.pdf

Decembrie 2023_Doua grupe de cursanți au finalizat Examenul de Calificare Nivel 3, în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”

2 August 2023 - Șase noi grupe de cursanți au încheiat studiile ADS în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”

2 August 2023 - Șase noi grupe de cursanți au încheiat studiile ADS în cadrul proiectului „Educația – A doua șansă”.pdf

10 Iulie 2023 - Continuă cursurile ADS „A doua șansă” pentru ciclul primar

10 Iulie 2023 - Continuă cursurile ADS „A doua șansă” pentru ciclul primar.pdf

Iunie 2023_Programul de formare „Tehnici de utilizare IT în curriculum școlar”- seria 6, grupa 1 s-a încheiat

Iunie 2023_Programul de formare „Tehnici de utilizare IT în curriculum școlar”- seria 6, grupa 1 s-a încheiat.pdf

Mai 2023_Programul de formare „Strategii de instruire diferentiata.Evaluarea si dinamica performantelor scolare ale elevilor”- seria 3, grupa 3 s-a încheiat

Mai 2023_Programul de formare „Strategii de instruire diferentiata.Evaluarea si dinamica performantelor scolare ale elevilor”- seria 3, grupa 3 s-a încheiat.pdf

10 aprilie 2023 - Se reiau cursurile ADS „A doua șansă” pentru ciclul primar

10 aprilie 2023 - Se reiau cursurile ADS „A doua șansă” pentru ciclul primar.pdf

28 martie 2023 - Finalizarea unui nou Program ADS „A doua șansă” – primar

28 martie 2023 - Finalizarea unui nou Program ADS „A doua șansă” – primar.pdf

21 Feb 2023 Încep cursurile ADS „A doua șansă” pentru învățământul secundar inferior, anul IV

21 Feb 2023_ Încep cursurile ADS „A doua șansă” pentru învățământul secundar inferior, anul IV.pdf

16 Ian 2023_Se reiau cursurile ADS „A doua șansă” pentru ciclul gimnazial - an I si II

16 Ian 2023_Se reiau cursurile ADS „A doua șansă” pentru ciclul gimnazial - an I si II.pdf

8 Dec 2022 Cursul „Strategii de instruire diferențiată. Evaluarea și dinamica performantelor școlare ale elevilor”- seria 3, grupa 1, s-a încheiat

8 Dec 2022_Cursul „Strategii de instruire diferențiată. Evaluarea și dinamica performantelor școlare ale elevilor”- seria 3, grupa 1, s-a încheiat.pdf

29 Nov 2022 Programul de formare „Tehnici de utilizare IT în curriculum școlar” - seria 4 grupă 1 s-a încheiat

29 Nov 2022 Programul de formare „Tehnici de utilizare IT în curriculum școlar” - seria 4 grupă 1 s-a încheiat.pdf

24 Oct 2022 Se reiau cursurile  ADS  „A doua sansă” pentru ciclul primar

24 Oct 2022 Se reiau cursurile ADS „A doua sansă” pentru ciclul primar.pdf

27 Sept 2022 Două noi grupe încep cursurile de formare în septembrie 2022

27 Sept 2022 Două noi grupe încep cursurile de formare în septembrie 2022.pdf

8 AUGUST 2022 Finalizarea unui nou Program ADS „A doua șansă” – Învățământ secundar inferior

Aug 2022_Finalizarea unui nou Program ADS „A doua șansă” – Învățământ secundar inferior.pdf

12 IULIE 2022   - În proiectului „Educația – A doua șansă” se fac înscrieri la cursurile ADS primar și secundar inferior

Iulie 2022_În proiectului „Educația – A doua șansă” se fac înscrieri la cursurile ADS primar și secundar inferior.pdf

10 IUNIE 2022  Continuă înscrierea în grupul țintă al proiectului Educația - A doua șansă

Iunie 2022_Continuă înscrierea în grupul țintă al proiectului Educația - A doua șansă.pdf
anunt selectie Regio Up.pdf
anunt selectie Educatia-A doua sansa.pdf
Mai-2022_Au-inceput-cursurile-ADS-„A-doua-sansa-pentru-ciclul-primar.pdf
Mai-2022_Au-inceput-cursurile-ADS-„A-doua-sansa-pentru-ciclul-primar.pdf

CRED-Selecție cadre didactice care ocupă funcții de conducere

Casa Corpului Didactic începe un nou curs adresat directorilor din învățământul primar și gimnazial.

Apel de selecție cadre didactice care ocupă funcții de conducere în învățământul preuniversitar pentru participarea la programul de formare continuă „MANAGEMENTUL IMPLEMENTĂRII EFICIENTE A CURRICULUMULUI NAŢIONAL. MANAGER-CRED. Formare nivel 2”, în cadrul proiectului Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED

detalii:

În februarie 2022 au început doua noi serii de cursuri de formare adresate cadrelor didactice

Feb-2022_In-februarie-2022-au-inceput-doua-noi-serii-de-cursuri-de-formare-adresate-cadrelor-didactice-1.pdf

Trei noi serii au început în ianuarie 2022 – cursuri de formare adresate cadrelor didactice

Ian-2022_Trei-noi-serii-au-inceput-in-ianuarie-2022-cursuri-de-formare-adresate-cadrelor-didactice.pdf

Continuă înscrierea în grupul țintă al proiectului „Educația – A doua șansă”

Decembrie_Articol-Educatia-a-doua-sansa.pdf

Casa Corpului Didactic anunță un nou apel pentru selecția de formatori pentru programul din Proiectul CRED

Chestionar de identificare a nevoilor de formare în cadrul Proiectului “PROFESIONALIZAREA CARIEREI DIDACTICE” – PROF, ID POCU/904/6/25, cod SMIS 146587

Au început cursurile ADS „A doua șansă” pentru ciclul primar și gimnazial

Nov-2021_Comunicat-incepere-cursuri-ADS.pdf

Programul de formare „Strategii de instruire diferențiată. Evaluarea și dinamica performanțelor școlare ale elevilor” începe în octombrie 2021

Oct-2021-_-Comunicat-Curs-Strategii-de-instruire-diferentiata.pdf

Programul de formare „Tehnici de utilizare IT în curriculum școlar”- seria 1, grupa 1, pentru personalul din învățământul preuniversitar, s-a încheiat

Sept-2021_Comunicat-Curs-Tehnici-de-utilizare-IT-in-curriculum-scolar.pdf

Selectie cadre didactice program formare PROF

Finalizarea primului Program ADS „A doua șansă” – primar

Comunicat-finalizare-cursuri-ADS.-V1.pdf

Lansarea programului de formare acreditat “Strategii de instruire diferențiată.Evaluarea și dinamica performanțelor școlare ale elevilor”

Comunicat-finalizare-cursuri-ADS.-V1.pdf

Lansarea programului de formare acreditat „Tehnici de utilizare IT în curriculum școlar”

COMUNICAT.LANSARE.pdf

Cursuri gratuite de formare profesională pentru 515 angajați din învățământul preuniversitar

Comunicat-cursuri-personal-didactic-iulie-2021.pdf

Workshop - Dezvoltare profesională prin valorizarea competențelor și informare

Anunț de selecție

Adresa Ministerul Educației CRED

ADRESA ME CRED.pdf

Vorbim despre Formarea CRED. Online, live, miercuri, 14 aprilie 2021

Cu peste 30.000 de cadre didactice beneficiare ale formării, din care peste 20.000 în ultimul an, formarea CRED reprezintă, în continuare, pasul decisiv pe care profesorii din învățământul preuniversitar îl pot face către o activitate didactică inovatoare, susținută de competențe digitale.

Deoarece proiectul CRED, prin oamenii săi și prin resursele sale, este una din energiile pozitive din sistemul educațional românesc, o energie care susține acel „mai bine” în educație, ne dorim ca un număr cât mai mare de cadre didactice să ni se alăture în marea Comunitate CRED, contribuind astfel la transformarea și evoluția sistemului de învățământ din țara noastră.

Și, pentru că energia și dăruirea noastră au capacitatea de a fi „contagioase” pentru cei cu care interacționăm, am decis să organizăm, miercuri, 14 aprilie, orele 16:00 – 17:30, un nou eveniment online marca ”Proiectul CRED”, acesta fiind transmis live pe pagina de Facebook ”Proiectul CRED”.

 Evenimentul* „Formarea CRED: pasul necesar către activitatea didactică inovatoare susținută de competențe digitale” va fi unul dinamic, interactiv, fiind bazat pe dialog și schimburi relevante de informații și idei. Rezervați-vă, așadar, aproximativ două ore pentru a urmări discuțiile dintre membrii echipei CRED, deopotrivă formatori, cursanți și experți ai proiectului.

Stimați colegi din Comunitatea CRED, ne dorim ca informațiile legate de formarea CRED și de beneficiile acesteia pentru cadrele didactice să ajungă la un număr cât mai mare de colegi din educație și, de aceea, vă rugăm să transmiteți și membrilor corpului profesoral căruia îi aparțineți invitația la evenimentul online de miercuri, 14 aprilie.

Totodată, vă reamintim că au început deja înscrierile pentru Seria a 8-a de formare CRED, cursurile urmând să se desfășoare, exclusiv în format online, în perioada 17 mai – 31 iulie 2021. În cazul în care aveți colegi care își doresc sau au intenția să participe la formarea CRED, vă rugăm să împărtășiți cu ei această informație, invitându-i totodată să acceseze site-ul proiectului,https://www.educred.ro/, pentru toate informațiile necesare înscrierii.

Vă mulțumim, vă trimitem cele mai bune gânduri, alături de urările noastre de sănătate și de succes în tot ceea ce întreprindeți și vă așteptăm cu drag la evenimentul online de mâine!

*Evenimentul online „Formarea CRED: pasul necesar către activitatea didactică inovatoare susținută de competențe digitale” are loc miercuri, 14 aprilie, de la ora 16:00, și poate fi urmărit LIVE pe pagina Facebook „Proiectul CRED” – click petru acces

Consultare publică – Regulamentul Selecției naționale „Creatori de Educație”, ediția 2021

Bine v-am regăsit, Stimați colegi.

În spiritul transparenței ce ne însoțește acțiunile și al dorinței permanente de optimizare a activităților din cadrul proiectului nostru, ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED, Regulamentul Selecției naționale de bune practici din învățământul primar și gimnazial românesc „Creatori de Educație” este supus, și în acest an, consultării publice.

Astfel, vă invităm să consultați varianta actuală a regulamentului selecției și să ne transmiteți – până la data de 8 aprilie 2021, la adresa de e-mail contact@educred.ro – propunerile dumneavoastră de îmbunătățire.

CLICK AICI pentru a accesa regulamentul „Creatori de Educație”

După cum știți, Regulamentul a fost supus consultării publice și în anul 2020, acesta suportând modificări și ca urmare a trecerii actului educațional în online. Noua formă a documentului, după prezentul proces de consultare publică, va fundamenta ediția de anul acesta a selecției.

Reamintim că Selecția națională ”Creatori de Educație” este singura competiție dedicată exclusiv cadrelor didactice care folosesc metode și strategii didactice interactive/inovatoare, care aplică în mod creativ programele școlare la nivel primar/gimnazial, care generează schimbare/progres școlar la nivelul claselor de elevi cu care lucrează și care își adaptează în mod inventiv demersul didactic la nevoile și interesele elevilor.

Nu în ultimul rând, în contextul trecerii actului educațional în online, selecția se adresează dascălilor care, în acest ultim an, au dat dovadă de flexibilitate, au știut să se adapteze, să reinventeze dinamica actului educațional și să transpună interacțiunea din cadrul cursurilor față-în-față în online, prin utilizarea de noi instrumente, metode, mijloace etc.

Totodată, vă rugăm, Stimați colegi din Comunitatea CRED, să îi invitați și pe colegii din corpul profesoral căruia îi aparțineți să acceseze Regulamentul Selecției naționale de bune practici ”Creatori de Educație” și să ne transmită sugestiile lor de îmbunătățire, deoarece, așa cum spuneam într-un mail anterior, există un timp al acțiunilor, al faptelor, dar și un timp al recunoașterii și validării acestora, iar ”Creatori de Educație” este un prilej excelent pentru astfel de recunoașteri și validări.

Așteptăm, așadar, în număr cât mai mare și în forme cât mai relevante, propunerile dumneavoastră de optimizare a Regulamentului și vă trimitem cele mai bune gânduri, alături de urările noastre de sănătate și de succes în tot ceea ce întreprindeți.

Colegii din echipa CRED

Proiectul CRED – despre puterea nemăsurată a lui #împreună și despre aritmetica sinergiei

Proiectul CRED – despre puterea nemăsurată a lui #împreună și despre aritmetica sinergiei” reflectă toate eforturile făcute, în acest ultim an, de echipa CRED, pentru a sprijini colegii din întregul sistem educațional românesc,el reprezentând, totodată, o recunoaștere și o validare a acestor eforturi.

         Dar pentru că toate cele cuprinse în articol sunt, în fapt, despre viitor, să privim cu speranță către acesta și să ne îndreptăm într-acolo, și pe mai departe, toate gândurile pozitive și toate acțiunile făcute cu atâta dăruire, spre binele comunității educaționale românești (nivelurile primar și gimnazial) și, mai ales, spre binele copiilor care reprezintă, cât se poate de real și concret, acest viitor.

https://www.educred.ro/stiri/proiectul-cred-despre-puterea-nemasurata-a-lui-impreuna-si-despre-aritmetica-sinergiei/

Anunț lansare POCU „REGIO UP”

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Proiect co-finantat din Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

Axa prioritară 6: „EDUCATIE SI COMPETENTE”

Prioritatea de investiții – 10.i. Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, nonformale și informale pentru reintegrarea în educație și formare

Obiectivul tematic 10: Efectuarea de investiții în domeniul educației, al formării și al formării profesionale în vederea dobândirii de competențe și a învățării pe tot parcursul vieții (Regulamentul (UE) nr. 1304/2013, art 3, alin 1, a)

Obiective Specifice:

O.S.6.4. – Creșterea numărului de tineri care au abandonat școala și de adulți care nu și-au finalizat educația obligatorie care se reîntorc în sistemul de educație și formare, inclusiv prin programe de tip a doua șansă și programe de formare profesională;

O.S.6.6. – Îmbunătățirea competențelor personalului didactic din învățământul pre-universitar în vederea promovării unor servicii educaţionale de calitate orientate pe nevoile elevilor și a unei școli incluzive.

Titlul proiectului: „REGIO UP”

Contract nr.:  POCU/665/6/23/133862

Beneficiar: LICEUL TEHNOLOGIC BRATIANU, Judetul Valcea

Parteneri: P1 – Casa Corpului Didactic Olt ; P2-Inspectoratul Scolar Judetean Valcea

 

 

Liceul Tehnologic Bratianu Dragasani, in calitate de Beneficiar, implementeaza incepand cu data de 18.12.2020 proiectul cu titlul „REGIO UP”, ID: 133862 in baza contractului de finantare Nr. 30524/17.12.2020. Proiectul este co-finantat din Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020, Axa prioritară 6: „EDUCATIE SI COMPETENTE” sub responsabilitatea comunitătii”, obiectivul tematic 10: Efectuarea de investiții în domeniul educației, al formării și al formării profesionale în vederea dobândirii de competențe și a învățării pe tot parcursul vieții (Regulamentul (UE) nr. 1304/2013, art 3, alin 1, a)

Perioada de implementare: 18.12.2020-17.12.2023

Durata proiectului: 36 luni.

Valoare totala proiect: 9.517.706,47 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR

Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului

Obiective proiect

OG: Reintegrarea tinerilor in sistemul educational si promovarea accesului egal la un învatamânt de calitate, inclusiv la parcursuri de învatare formale, nonformale si informale pentru reintegrarea în educatie si formare precum si imbunatatirea competentelor personalului

din invatamantul pre-universitar din judetul Valcea

Efectul produs de proiect este unul pozitiv si pe termen lung, prin reintegrarea tinerilor in sistemul educational si prin consolidarea,educarea si accesarea potentialului maxim profesional al cadrelor didactice si personalului de sprijin din grupul tinta si crearea unor premise nediscriminatorii, contribuind astfel la realizarea obiectivelor specifice al apelului.

Rezulta astfel un proces consolidat si profesionist de imbunatatire semnificativa a calitatii instruirii personalului didactic, realizat pe nevoi reale pentru domeniile specifice programului “A doua sansa” si de dobandire a competentelor digitale vizate prin proiect. Acesta este unul dintre atuurile esentiale ale proiectului, care, pe langa un nivel relevant de valoare adaugata, contine si o componenta importanta de inovare sociala in domeniul educational. Utilizand atribute specifice resposanbilizarii sociale a participantilor, Solicitantul intiaza un demers calitativ in directia educarii membrilor comunitatilor vizate, respectiv a viitorilor angajati si a dezvoltarii de competente necesare integrarii in viata sociala. Proiectul va determina efecte pozitive solide, pe termen lung, la nivelul membrilor grupului tinta. Datorita activitilor care se vor desfafura in domenii specifice si cu potential competitiv, caracterizate prin aplicabilitate si relevanta pentru programele educationale de tip “A doua sansa”, 600 tineri/adultii isi vor dezvolta competente de baza si transversale de care au nevoie pentru a se integra cu succes in viata comunitatii si pentru a reusi pe piata muncii. Acest lucru nu doar ca le va facilita gasirea unui loc de munca, dar le va spori increderea in capacitatea lor de a face fata provocarilor prezente si viitoare. Dezvoltarea competentelor tinerilor/adultilor se va face de catre personalul didactic, proiectul asigurand formarea unui numar de cel putin 515 cadre didactice din judetul Valcea în vederea promovarii de servicii educationale de calitate orientate pe nevoile grupului tinta.

Obiectivele specifice ale proiectului

Acest obiectiv se va realiza prin furnizarea programelor de dezvoltare profesionala a cadrelor didactice si personalului de sprijin in domenii care contribuie la prevenirea/reducerea parasirii timpurii a scolii, precum: educatia parentala si implicarea parintilor, dezvoltarea copilului, prevenirea/reducerea absenteismului si abandonului scolar, scoala atractiva (prin utilizarea educatiei digitale si crearea si utilizarea resurselor digitale) scoala incluziva (non-discriminare, multiculturalitate, gandire pozitiva, facilitarea invatarii etc.), metode de predare/invatare activ-participative, interactive si centrate pe copil, implicarea comunitatii in viata scolii si alte domenii care raspund nevoii identificate la nivelul entitatilor sprijinite in proiect. Personalul ce face parte din echipele manageriale vor participa la un schimb de experienta si la programe de  instruire/cresterea a capacitatii profesionale in domeniul elaborarii, implementarii, monitorizarii si evaluarii strategiilor/planurilor locale de prevenire/reducere a parasirii timpurii a scolii,

inclusive pentru identificarea copiilor in risc de abandon scolar, dezvoltarea si implementarea planurilor educationale individualizate, atragerea de resurse pentru scoala, leadership si orice alt domeniu care contribuie la intarirea capacitatii echipei manageriale de a gestiona absenteismul si abandonul scolar.

Prin furnizarea programelor de consiliere si orientare se va determina cauza abandonului scolar, si se vor stabilii masuri care sa conduca, în functie de caz, la reintegrarea în sistemul de educatie sau la orientarea catre cursuri de formare profesionala

membri activi ai societatii

 

GRUP TINTA

cat. b) Tineri care au parasit timpuriu scoala, cu vârsta cuprinsa între 12-16 ani, care au depasit cu cel putin 4 ani vârsta corespunzatoare clasei neabsolvite: 52

cat. c) Tineri, care au un loc de munca, cu vârsta cuprinsa între 16-24 ani, care nu au absolvit învatamântul obligatoriu: 226

cat. d)Adulti 25-64 ani, care nu au absolvit învatamântul obligatoriu:322

cat. f)Personal didactic din învatamântul preuniversitar: 505

cat. g) Personal de sprijin si auxiliar din scoli: 10

cat. h) Echipa manageriala la nivelul scolii:5

 

REZULTATE PREVIZIONATE

Va contribui in mod direct la realizarea OS 1, OS 2 si OS3.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2 si OS3.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2 si OS3.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2 si OS3.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2 si OS3.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2, OS3 si OS4.

doua sansa”.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2, OS3 si OS4.

cadrul programului tip “A doua sansa”.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2, OS3 si OS4.

Va contribui in mod direct la realizarea OS 2, OS3 si OS4.

indicatori si outputuri:

Va contribui in mod direct la realizarea OS 1, OS 2, OS3 si OS4

 

Detalii si informatii suplimentarese pot obtine de la:

Lider proiect: LICEUL TEHNOLOGIC BRATIANU

str. Mihail Kogalniceanu, nr. 1, Mun. Dragasani,  judetul VAlcea, România,

Tel/fax: 0250810260, E-mail: gsb_dragasani@yahoo.com,Web: www.gsbratianu.ro

Partener 1: CASA CORPULUI DIDACTIC OLT

Str. Ionaşcu, nr. 38, Mun. Slatina, judetul Olt, România,

Tel/fax: 0249406103 / 0249406203- , E-mail: oltccd@gmail.com

Partener 2: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN   VALCEA

Bulevardul Nicolae Bălcescu 30, Râmnicu Vâlcea , judetul Valcea, România

Tel/fax: 0350431571 / 0350431576- , E-mail: isjvl@yahoo.com Web: www.isjvl.ro